دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته یازدهم لیگ برتر| استقلال به دنبال تثبیت صدرنشینی؛ ربیعی به دنبال ذوبِ استقلال در اصفهان

هفته یازدهم لیگ برتر| استقلال به دنبال تثبیت صدرنشینی؛ ربیعی به دنبال ذوبِ استقلال در اصفهان
مصاف تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در اصفهان رقابتی حساس برای هر دو تیم است.
کد خبر : 880830

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته و برای تداوم صدرنشینی و تثبیت این جایگاه، نیاز به برتری برابر حریف اصفهانی دارد. جواد نکونام تا اینجای فصل موفق شده بهترین عملکرد را برای استقلال ثبت کند و هدف او ادامه روند موفق این فصل است. وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی ایجاد شده بود، فرصت را به زبیر نیک نفس و پیمان بابایی داد تا به جمع بازیکنان استقلال بازگردند اما محمدحسین مرادمند که در بازی با تراکتور مصدوم شد در شرایط بازی نیست و غایب آبی‌پوشان در خط دفاعی این تیم است. 

ذوب‌آهن که با حضور محمد ربیعی موفق شده نتایج بهتری نسبت به چند فصل اخیر گرفته، تیمش را در رده سوم جدول می‌بیند و در این دیدار خانگی به دنبال کسب حداکثر امتیاز از صدرنشین لیگ برتر است. سبزپوشان اصفهان نگاه ۶ امتیازی به این بازی دارند و در صورت پیروزی بر آبی‌پوشان گام بزرگی را برای ماندن در میان مدعیان قهرمانی برخواهند داشت ضمن آنکه اصفهانی ها به دنبال تحمیل دومین باخت به استقلال در فصل جدید هستند.. ربیعی که امسال  و در اوایل فصل آرش قادری را به دلیل پارگی رباط از دست داد حالا با مصدومیت سبحان خاقانی دچار مشکل شده و این بازیکن هم فصل را از دست داده است. البته ذوب آهن در این بازی هر دو اوت انداز خود را در اختیار دارد و نادر محمدی که در بازی گذشته مقابل نساجی محروم بود در این دیدار می تواند برای تیمش به میدان رود.

دو تیم پیش از این ۷۴ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۶ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۰ بازی با تساوی خاتمه یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته